Usluge
Najam učionice ili sale za sastanke
Želite unajmiti učionicu, salu za sastanke, prezentaciju, seminar i sl edukaciju.
Vlasnik ste edukacijskog centra, freelancer ste, predavač ili instruktor, ne želite plaćati skupe zakupe? Trebate učionicu za povremene kontinuirane kurseve ili povremene kratkoročne dvodnevne ili više dnevne seminare?
Interlingua Poslovni Centar posjeduju 2 moderno opremljene učionice, moguće koristiti i za sastanke manjeg kapaciteta max do 6-8 učesnika koja će vašim klijentima odati vašu profesionalnost i kvalitet.
Sala je idealna nastavni proces manjeg kapaciteta, službene sastanke, video konferencije, grupni rad i profesionalne prezentacije, seminare i sl. edukacije. Bez obzira na svrhu sastanka, naše su prostorije osmišljene tako da se možete usredotočiti bez prekidanja ili odvlačenja pažnje.
Uz korištenje konferencijske sale klijenti besplatno na korištenje dobijaju:
– WIFI
– whiteboard
posebno se mogu povoljno unajmiti
– Kopir aparat ili printer
– Projektor
– OHP projektor
-Android TV
-Laptop
Kontaktirajte nas putem emaila dogovorićemo se!!
info@interlingua.edu.ba Cc: info@interlingua.ba
Najam učionica ili sale za sastanke moguć je isključivo uz prethodnu rezervaciju!
Izdavanje prostora/ucionica kalkulacija najma na dan.
Povremeno /Kontinuirano koristenje
Uč. 1: 6-8Ss, cca 20-22m2
Uč. 2: 4-6Ss, cca 16-18m2
Želite unajmiti ofis na dan, dva, sedmicu ili na duži period. Imate sastanak, zelite organizirati seminare, kurseve, obuke, ispite, ili želite unajmiti cijeli prostor za potrebe agencije, ordinacije i sl kontaktirajte nas odmah putem emaila: office@interlingua.ba/ Cc info@interlingua.edu.ba
CIJENIK NAJMA UČIONICE/DAN
KAPACITET MAX 8 OSOBA+PREDAVAČ
Cijena po satu 25KM +PDV, za minimum 4h, za duži period po dogovoru ovisno o potrebama, broju dana, sedmica tj. broja m2.
1 UČIONICA do 4h/ dan
4x25KM=100KM+PDV/dan
Preko 4 sata-do max 6h
150KM+PDV/dan
Preko 6h do max 8h
195KM+PDV
Korištnje interneta uključeno u cijenu.
Korištenje, kopira, printera, projektora, TV se dodatno plaća, po dogovoru.
Mjesečni najam-3, 6 mjeseci a uz popust za ugovor od minimum godinu dana,.Plaćanje avansno za svaka 3 mjeseca.
Možete izabrati opciju jednog ili dva ofisa povrsine 16m2 ili 20m2 ili zelite unajmiti cio prostor 60m2, za ordinaciju, predstavnistvo, agenciju ili sl. !?
- Zelite imati ordinaciju u centru grada, agenciju ili ste vlasnik edukacijskog centra, freelancer ste, predavač ili instruktor, ne želite plaćati skupe zakupe?
- Trebate ofis, učionicu za povremene kontinuirane kurseve ili povremene kratkoročne dvodnevne ili više dnevne seminare? Kapacitet max 10 osoba po sali.
Na pravom ste mjestu. Pošalji upit ODMAH na email: Cc
Cijena po dogovoru.
Vikend neradni
Placanje avansno po totalu trajanja edukacije. (moguce dodatno placanje koristenja opreme, TV, projektor, kopir, printer).
Min 30’ pauze između 4-satnih smjena.
Oscilacije. +_ 15’
Kucni red
- Svi korisnici kurseva po zavrsetku termina odmah ili najkasnije 5’ nakon nastave napustaju ucionice.
- Nadolazeće grupe posjetilaca cekaju iskljucivo ispred zgrade i ulaze najranije 10’ prije pocetka nastave, a najkasnije 5’ prije pocetka nastave.
- Zadrzavanje kod recepcije nije moguce.
Polaznici mogu zakasniti na termin max 15’ nakon početka nastavnog termina.
Sve upite slati isključivo putem emaila: info@interlingua.edu.ba Cc: office@interlingua.ba
Dobro došli!
Virtualni ured
Virtualni ured – Za početak poslovanja
Zakup poslovne adrese – Idealno za male start-up firme
Otvarate firmu/tvrtku, obrt/preduzeće, a ne želite plaćati skupe zakupe? Trebate samo ured za povremene sastanke ili seminare? Trebate poslovnu adresu, radni stol ili ostale dopunske poslovno-administrativne usluge. Smanjite Vaše troškove!!
Mjesečni zakup poslovne adrese, cijena 100KM+PDV
Plaćanje 2-3 mjeseca unaprijed.
Za sve tvrtke/firme kojima je potrebna (privremena) poslovna adresa, uspostavili smo uslugu virtualnog ureda. Virtualni ured omogućuje vam da pokrenete posao, i ako znate da nakon ulaska u registar neće raditi odmah ili nećete biti u određenom razdoblju u BiH, a željeli bi primati dolazne pošte na drugi način (skenirana) ili samo želite uštedjeti nepotrebne troškove, ili ako za svoje aktivnosti ne trebate koristiti poslovne prostorije (npr. stalno putovanja, rad od kuće, itd.) .. Uz virtualni ured novonastale firme/tvrtke dobivaju sjedište i poslovnu adresu.
Cijeli servis se odredi prije (nove) registracije poduzeća ili tijekom djelovanja firme, tako da možete premjestiti adresu firme na nas u bilo kojem trenutku.
Naše usluge uključuju najam poslovne adrese (gdje ćete primiti poštu vaše tvrtke), mogućnost preusmjeravanja pošte na drugu adresu (možete preusmjeriti na adresu koju želite kod kuće ili u inostranstvu, također možemo napraviti scan vaše pošte te vam je slati putem e-maila, itd.). Komunikacija se također može odvijati putem telefona.
Preusmjeravanje pošte: ovisno o stvarnim količinama pošte (prema dogovoru) ili najmanje 10-20 € mjesečno.
Interlingua Poslovni Centar Vam upravo to omogućuje! Pružamo usluge i zakupa radnog stola cooworking, sa ili bez poslovne adrese za firme, tvrtke, udruženja, NVO, NGO, kojima nije potreban stalan poslovni prostor.
Zakup poslovne adrese – Osnovni paket
Podrazumijeva zakup adrese tj registraciju Vaše firme na našoj adresi, ATRAKTIVNOJ LOKACIJI U CENTRU GRADA, poštansko sanduče tj prijem pošte, te preuzimanje iste u našem prostoru. Ukoliko želite da istu proslijedimo Vama, periodično ili svakodnevno po primitku onda se cijena uvećava za dodatne troškove.
Mjesečni zakup poslovne adrese, cijena 100KM+PDV
Cijena uključuje:
- Atraktivna adresa u centru grada, Branilaca Sarajeva
- Zaprimanje pošte
- Loyalty Program popust na cijene najma drugih usluga
Sala za sastanke
Zatreba li Vam formalniji prostor za organiziranje sastanaka i prezentacija, IPC posjeduje salu za sastanke kapaciteta do 10 ljudi, potpuno opremljena za tu svrhu, projektor, bijela tabla, kopir, stolovi, stolice, korištenje mini kuhinje, nus prostorije i sl. koja se nalazi u strogom centru Sarajeva i koja posjeduje moderniju opremu.
Virtualni ured – Zakup radnog stola omogućuje:
IPC svojim klijentima pruža mogućnost, uz zakup poslovne adrese, i najam radnog stola kako bi u ugodnom i mirnom okruženju bili maksimalno učinkoviti.
OSNOVNI PAKET
Uz korištenje radnog stola ovaj paket uključuje:
• Korištenje WIFI(u granicama limita)
• Mogućnost korištenja vlastitog računara
• Korištenje nus prostorija
• Korištenje TV za prezentaciju
Najam projektora, OHP kopira, printera i sl
Rezervacija smještaja
Apartman Theatre View – Sarajevo
Posjećujete Sarajevo, trebate stan na par dana, na poslovnom ste putu, onda je ovo idealna prilika za Vas!!
Stan na dan u strogom centru grada.
Prostran, čist apartman u strogom centru grada, 10 metara od Narodnog pozorišta i održavanja manifestacije Sarajevo Film Festival, brz WiFi, opremljena kuhinja sa svim neophodnim stvarima za one koji imaju volje kuhati. Parking u blizini, kod pozorišta ili BBI podzemna garaža, 50-ak metara od stana, gdje možete ostaviti auto. Vlasnik je fenomenalan, uvijek spreman pomoći savjetima gdje i šta posjetiti kao i odličnim preporukama restorana i mjesta za izlazak. Cijena po danu, na upit!
Nazovite ODMAH, pošaljite SMS i izvršite rezervaciju na 062 910 408.
Rezevacija Hotela ili Motela za Vas
Želite rezervirati hotel ili motel, pronaći najbolju lokaciju, uštediti novac, obratite se nama. Mi ćemo za Vas izabrati najbolju moguću varijantu.
Pronađite odgovarajući smještaj u Bosni i Hercegovini i napravite rezervaciju po najpovoljnijim cijenama. Zašto? Zato što imamo extra ugovore sa ponuđačima usluga. Veliki izbor hotela, motela, pansiona, hostela. Hoteli, ovisno o željama i potrebama gostiju, pružaju djelomičnu ili potpunu uslugu koja obuhvaća spavanje, prehranu, zabavu i sve ostalo prilagođeno potrebama gostiju.
Moteli (većina) pružaju svojim gostima daleko neformalniju i opušteniju atmosferu, u odnosu na hotele, tako se između ostalog – očekuje da gost sam odnese svoju prtljagu u svoju sobu, a i mnoštvo usluga koju hoteli nude svojim gostima – po motelima ne postoji.
Rezervirajte najbolje hostele u Sarajevo sa nama ostvarujete popuste.
Hosteli su mjesta susreta koja omogućavaju individualnu raznolikost, jednostavnu i prijateljsku atmosferu, a sve to po niskim cijenama. Postati hosteler (ferijalac), ako to želite, ne predstavlja nikakav problem jer ne postoje nikakva ograničenja za to, svi su dobrodošli, nezavisno od godina, nacionalnosti, vjerske ili rasne pripadnosti.
Hosteli su idealna mesta za individualne putnike, porodice sa djecom i razne grupe (školske, sportske i dr.). Hostel je vrsta smeštaja koji najčešće posećuju bekpekersi iliti pretežno mlađi ljudi koji sa rancem na leđima putuju gde žele i kada žele, nastojeći da količinu novca kojom raspolažu iskoriste tako da njihov put traje što duže. Baš zbog toga su hosteli interesantni, jer su cijene noćenja višestruko manje nego u hotelima.
Druga stvar koja ih razlikuje od hotela je to što su, uslovno rečeno, manje komforni. Oni su manje formalni oblik smještaja i atmosfera je većinom opuštena. Dok hotel obezbeđuje izvesnu dozu privatnosti, hostel ima upravo suprotan cilj: da omogući upoznavanje i druženje sa mladima iz bukvalno svakog kutka sveta.
Pozovite nas +387 033 202 976
Prevodilačke usluge
Prevodilačke usluge i usluge lektorisanja.
IPC svojim klijentima nudi prevodilačke usluge na svim svjetskim jezicima. Ukoliko imate odličan proizvod ili uslugu, jezik ne bi trebao biti prepreka uspješnom poslovanju.
Naša usluga obuhvata prevoditelja za poslovne sastanke ili turistički obilazak grada, usluge prevođenja promotivnog materijala, pisano, simultano ili konsekutivno prevođenje i sl. Mogućnost najma opreme kod naših partnera.
Pisano prevođenje: Cijena po stranici od oko 1500 karaktera 15KM+PDV
Konsekutivno i Simultano prevođenje, cijena po danu i po dogovoru uz mogućnost najma opreme u suradnji sa našim partnerima.
Ekskurzije i izleti
Edukacije + Izleti ili Vikend aranžmani u i oko Sarajeva, ali i u BiH i regionu. Cijene na upit!
Provedite nezaboravan izlet, vikend ili višednevni aranžman u Sarajevu! Učite strane jezike, poslovnu informatiku ili administrativne vještine. Zabaviti se, upoznajte se sa znamenitostima olimpijskog grada, noćnim životom, provozajte se sarajevskom žičarom, posjetite poznata sarajevska izletišta ili uzmite učešća u poznatim manifestacijama grada poput SFF, Jazz festivala ili Sarajevske zime, i sl.
Za Vas organizujemo fakultativne izlete u Mostar, Tešanj, Kraljevu Sutjesku, Kravice, Buna, Una, dolinu Neretve, te mnoga jezera, rijeke i nacionalne parkove BiH. Naša škola organizuje ljetnje i zimske boravke, a po želji, za organizovane grupe, i tokom cijele godine. Sarajevo je glavni grad Bosne i Hercegovine, njena metropola i njen najveći urbani, kulturni, ekonomski i prometni centar, glavni grad Federacije Bosne i Hercegovine i sjedište Kantona Sarajevo. Naš Centar Interlingua je smješten u samom centru grada, kod Narodnog pozorišta, udaljen desetak metara od mjesta na kojem se organizira SFF.
Smještaj
Smještaj može biti u hostelima, motelima, hotelima, rezidencijama i apartmanima ovisno o vlastitim željama pojedinaca ili grupa polaznika. Svaki polaznik unaprijed izražava želju za ponuđenim varijantama smještaja.
Aranžmani – Šta ćemo posjetiti?? Gdje na ekskurziju, izlet…??
Aranžmani mogu biti jednodnevni, višednevni, vikend ili produženi vikend, sa i bez doručka, sa smještajem, individualni ili grupni. Izleti, ekskurzije, škole u prirodi!
Bosna i Hercegovina
Edukacija
Upišite intenzivni kurs stranog jezika ili neki drugi po izboru uz koji ćete unutar cijene imati obezbjeđen smještaj. Prevoz ovisno o želji grupe može biti obezbjeđen. Kakvi su to kursevi? To su intenzivni kursevi koji uključuju kurs, smještaj i ostale turističke aktivnosti.
PRIJAVITE SE ODMAH!! SKROJIĆEMO ZAJEDNO NAJBOLJI ARANŽMAN ZA VAS. Namijenjeni su polaznicima, koji žive van Sarajeva, širom BiH, regiona ali i EU, a koji žele spojiti ugodno sa korisnim, pohađati neki od kurseva iz naše ponude, naučiti nešto novo. Cijena ovisi o tipu smještaja, vrsti edukacije te dodatnim aktivnostima.
Organizacija događaja, sajmova, team building-a
Sajam stipendija i visokog obrazovanja – High Educations Fairs
Sajam stipendija i visokog obrazovanja je jedinstven i nezaobilazan događaj od nacionalnog značaja na kojemu se predstavljaju stipendije, studijski programi i šira obrazovna ponuda dostupna bh.građanima za visoko obrazovanje u BiH i inozemstvu.
Sajam ima poseban značaj za razvoj visokog obrazovanja jer stipendije i drugi oblici finansijske potpore mogu pridonijeti proširivanju sudjelovanja u visokom obrazovanja za ranjive društvene skupine, povećati međunarodnu mobilnost akademske zajednice te poticati izvrsnost studenata.
Glavni cilj Sajma je predstaviti dostupne programe financijske potpore i stipendija za studente za studij u BiH i inozemstvu. Na Sajmu tradicionalno izlažu institucije koje nude stipendije i razne oblike finansijske potpore za studij u BiH i inozemstvu, a na njemu sudjeluju i institucije koje će predstaviti svoje studijske i obrazovne programe, usluge prijevoda prijavne dokumentacije, kurseva stranih jezika te institucije koje u svojoj ponudi imaju obrazovne programe i usluge.
Na ovaj način, Sajam postaje mjesto na kojemu posjetitelji mogu pronaći sve informacije i usluge ključne za uspješnu prijavu na obrazovne programe u BiH i inozemstvu. Svoje programe stipendiranja i prateću obrazovnu ponudu predstavit će bosanskohercegovačka i inozemna visoka učilišta, državne institucije, veleposlanstva i strani kulturni centri, kompanije, firme, zaklade i neprofitne organizacije. Sajam je namijenjen svim zainteresiranima za stipendije i druge oblike finansijske potpore, a posebno srednjoškolcima koji se pripremaju za studij, studentima svih razina studija te mladim profesionalcima zainteresiranim za ostvarivanje obrazovnih ciljeva u BiH i inozemstvu
Beijing Education Fair – Sajam kineskih obrazovnih institucija iz Pekinga, hotel Holiday Inn, 17.maj’18
Predstavnici srednjih i visokih obrazovnih institucija iz Pekinga prezentirali su danas na sajmu obrazovanja u Sarajevu mogućnosti stipendiranja bh. studenata kao i razmjene studenata i učenika te spremnost da svoje studente upisuju na bh. univerzitete odnosno srednje škole. Sajam je organizovala pekinška agencija WECO-OULU u saradnji sa Interlingua d.o.o. Sarajevo.
Ciljevi skupa su promoviranje međunarodnog obrazovanja, pokazati kvalitetu obrazovanja u Pekingu i približiti ga bh. studentima da bi uvidjeli prednosti studiranja, ali i jačanje suradnje studenata i profesora s obje strane te promoviranje suradnje dviju država. Osim studenata koji studiraju kineski, mogu se prijaviti i studenti s drugih struka. To i jeste najveća prednost skupova poput ovog današnjeg. Takođe namjera pekinških institucija je da upisuju vlastite studente na bh.univerzitete.
Na sajmu je bilo prisutno preko 400 zvanica.
Team Building
Team Building podrazumjeva širok spektar aktivnosti osmišljen isključivo za poboljšanje timskog rada. On je važan faktor u bilo kojem okruženju. Individualci nekad zadaju dosta muke poslodavcima da skroje pravi i učinkovit tim sa jednim ciljem. Da li želite da poboljšate efikasnost i učinak Vašeg tima? Da li Vam za to treba pouzdan team building partner? Biće nam zadovoljstvo da zajedno, kroz team building razvijamo timski duh, ojačamo odnos povjerenja Vaših uposlenika! Dozvolite nam da Vam kroz naše outdoor/indoor aktivnosti pomognemo da unaprijedite razvijete kvalitetnije medjuljudske odnose i olakšate asimilaciju novih kolega. Naši inovativni team building programi su prilagodjeni Vašim ciljevima. Naše aktivnosti su atraktivne, zabavne i uzbudljive i uvek daju željene rezultate koji će višestruko isplatiti Vašu investiciju.
Poseban fokus team buildinga je izvlačenje najboljeg iz cijelog tima kako bi se osigurao samorazvoj, pozitivne komunikacije, vještine rukovođenja te sposobnost da zajednički rade kao tim, a posebno prilikom problema koji je potrebno riješiti. Mnogi poslodavci muku muče kako da individualce pretvore u učinkovit tim. Zato! Obratite nam se s povjerenjem i svoj tim predajte u naše ruke. U ugodnoj atmosferi i opuštajućem okruženju, poslovne kolege će motivirani udružiti snage i kroz zabavne aktivnosti i zadatke, učvrstiti povjerenje, uskladiti kreativno razmišljanje te poboljšati međusobnu komunikaciju.
Dnevne ili večernje aktivnosti
Team Building aktivnosti koje mogu biti dnevne i večernje, kao npr. : timska olimpijada, potraga za blagom, timski zadaci, eko akcija..itd..aktivnosti za vecernja dogadjanja: karaoke, tombola, kviz ili sl.,
Postoje outdoor i indoor aktivnosti
Outdoor
Na raspolaganju trebaju biti: tereni na otvorenom za košarku, odbojku, rukomet, tenis i mali fudbal, mnogobrojne staze, čist i svjež vazduh, mir i tišina, bez saobraćaja, staze za biciklizam, jahanje, trčanje ili hodanje. Fudbalski teren za rekreaciju po mogućnosti na najfinijoj umjetnoj travi stadiona napravljenog po FIFA standardima.
Indoor
Na raspolaganju trebaju biti: kuglana, stolni tenis ili pikado, bazen ili sl.
Trajanje: 2,5-4h
Lokacija: Na otvorenom i zatvorenom prostoru. Moguća je kombinacija otvorenog i zatvorenog prostora u slučaju lošeg vremena.
Primjer!
Opis: Igre mogu imati više mogućnosti kao npr:
1) Team building se sastoji od jedne igre, odnosno timovi sastavljaju od zadanog materijala određene figure ili predmete prikladni za natjecanje i sl., zatim održe prezentaciju i na kraju svi sudjeluju u odabranoj aktivnosti vezanoj za taj predmet.
2) Team building se sastoji od 3 igre, prve dvije nisu natjecateljske već povezuju članove tima, dok se treća sastoji od sastavljanja zadanog predmeta od raspoloživog materijala koji je puno jednostavniji, ali zahtjeva kreativnost. Zatim prezentacija i malo natjecanje.
Svrha ovakvog team buildinga:
- Razvijanje timskog duha.
- Poticanje kreativnih ideja i primjena istih.
- Vježbanje prezentacija na duhoviti i opušteni način.
- Demonstracija koristi timskog rada.
- Bolja povezanost članova tima.
- Poboljšanje komunikacije.
- Snalaženje u novim situacijama.
- Pronalaženje rješenja u “na prvi pogled” nemogućih problema
- Zbližavanje članova tima kroz zabavu i smijeh.
Program:
1) Team building od 1 igre
- Uvodni govor sa pojašnjenjem svrhe organizacije team buildinga.
- Podjela u timove.
- Podjela kuvertiranih zadataka i materijala od kojeg treba izraditi zadani predmet.
- Vrijeme za sastavljanje 2,5 sata.
- Prezentacija 3 minute po timu.
- Odlazak na utrku i utrka. Utrka traje između 5 – 20 minuta ovisno o stazi.
- Proglašenje pobjednika
2) Team building od 3 igre:
- Uvodni govor sa pojašnjenjem svrhe organizacije team buildinga.
- Podjela u timove i prvog zadatka kada timovi biraju svoje ime.
- Prezentacija zašto su odabrali baš taj naziv.
- Drugi zadatak u kojem svaki tim dobije različiti zadatak, a drugi timovi moraju pogađati što je pojedini tim imao kao zadatak.
- Izrada predmeta od zadanog materijala, ponovno prezentacija rješenja i malo natjecanje. Ova igra je u manjem obimu od sastavljanja vozila i vrijeme za ispunjavanje zadatka je kraće.
• Nakon natjecanja proglašenje pobjednika.
Administrativno-poslovna podrška
Administrativno – Konsultantske usluge
Pružamo sve usluge poslovnog savjetovanja, izrade poslovnih planova, pripremanje dokumentacije za otvaranje firme, pronalazak adekvatnog poslovnog prostora te opreme za isti i mnoge dr., zatim, usluge uredskih, sekretarskih/tajničkih/ i dostavljačkih poslova: Prijava i odjava radnika, Registracija vozila, kupo-prodaja vozila; Odlasci u sud, općinu, banku, poštu, PIO, ZZO, poresku upravu; Prijava/odjava stranaca, odlazak u konzulat, popunjavanje aplikacija za vizu, uplate tax-i ; Sređivanje papirologije kod notara u procesu kupo-prodaje nekretnine, utvrđivanja vlasništva iste, ostvarivanja obiteljskih prava, nasljedstva; Pripremanje papirologije za notara, računovođu; Priprema kreditne papirologije u bankama; Pomoć oko uvoza/izvoza robe (packing liste); Pisanje službenih dopisa na bosanskom, hrvatskom, srpskom, engleskom, njemačkom, turskom, arapskom, kineskom, ruskom, francuskom i talijanskom jeziku.
Usluge su slijedeće:
- Administrativna asistencija klijentu
Administrativna asistencija klijentu i suradnja s javnim bilježnicima i odvjetnicima pri osnivanju, prijenosima i prodaji udjela u firmama, kompanijama, trgovačkim društvima, i sl.
- Pružanje usluga uredskih i sekretarskih(tajničkih) poslova
Pružamo sve usluge uredskih, sekretarskih (tajničkih) i dostavljačkih poslova: odlasci u PU, banku, poštu, penziono, zdravstveno osiguranje; pomoć oko uvoza/izvoza robe (packing liste), pisanje službenih dopisa na bhs jezicima, engleskom, njemačkom, turskom, arapskom, francuskom i talijanskom jeziku, izvještavanje i sl.
Plaćanje po satu ili učinku, proviziono plaćanje !
Administrativno – Konsultantske usluge
Pružamo sve usluge poslovnog savjetovanja, izrade poslovnih planova, pripremanje dokumentacije za otvaranje firme, pronalazak adekvatnog poslovnog prostora te opreme za isti i mnoge dr., zatim, usluge uredskih, sekretarskih/tajničkih/ i dostavljačkih poslova: Prijava i odjava radnika, Registracija vozila, kupo-prodaja vozila; Odlasci u sud, općinu, banku, poštu, PIO, ZZO, poresku upravu; Prijava/odjava stranaca, odlazak u konzulat, popunjavanje aplikacija za vizu, uplate tax-i ; Sređivanje papirologije kod notara u procesu kupo-prodaje nekretnine, utvrđivanja vlasništva iste, ostvarivanja obiteljskih prava, nasljedstva; Pripremanje papirologije za notara, računovođu; Priprema kreditne papirologije u bankama; Pomoć oko uvoza/izvoza robe (packing liste); Pisanje službenih dopisa na bosanskom, hrvatskom, srpskom, engleskom, njemačkom, turskom, arapskom, kineskom, ruskom, francuskom i talijanskom jeziku.
Usluge su slijedeće:
- Administrativna asistencija klijentu
Administrativna asistencija klijentu i suradnja s javnim bilježnicima i odvjetnicima pri osnivanju, prijenosima i prodaji udjela u firmama, kompanijama, trgovačkim društvima, i sl.
- Pružanje usluga uredskih i sekretarskih(tajničkih) poslova
Pružamo sve usluge uredskih, sekretarskih (tajničkih) i dostavljačkih poslova: odlasci u PU, banku, poštu, penziono, zdravstveno osiguranje; pomoć oko uvoza/izvoza robe (packing liste), pisanje službenih dopisa na bhs jezicima, engleskom, njemačkom, turskom, arapskom, francuskom i talijanskom jeziku, izvještavanje i sl.
Plaćanje po satu ili učinku, proviziono plaćanje !
- Davanje usluga sjedišta
Nudimo uslugu sjedišta firme – na našoj adresi možete imati svoje središte. Mi brinemo za Vašu poštu i obavještavamo Vas o svim novostima.
- Prijevodi, sudske ovjere dokumenata
Pružamo sve prevodilačke usluge na/sa B-H-S jezik, slovenački/og, makedonski/og,, engleski/og,, njemački/og,, arapski/og, turski/og,, francuski/og, i talijanski/og, jeziku.
Prijevode vršimo prema našem cjeniku. Slobodno nam se obratite.
- Organizacija i suradnja s različitim stručnjacima
Imamo široku bazu suradnika; arhitekata, geodeta, odvjetnika i drugih
- Davanje usluga osiguranja
Neovisno o tipu osiguranja, dogovaramo najpovoljnija osiguranja s osiguravajućim kućama te vodimo evidencije o isteku istih.
- Suradnja sa špediterima
Obavljamo poslove suradnje sa špediterima u vezi svih carinskih poslova klijenata. Izrađujemo packing liste i popratnu dokumentaciju za izvoz. Izvještavamo o robnoj razmjeni sa zemljama EU za Intrastat.
- Registracija plovila i vozila
Da biste imali više vremena posvetiti se glavnom poslovanju, prepustite nama brigu o registracijama Vaših vozila ili plovila, pravovremeno ćemo Vas izvjestiti o isteku istih i poduzeti potrebne radnje.
3. Konsultatntske ili usluge poslovnog savjetovanja
Usluge poslovnog savjetovanja ili konsalting usluge
Savjetovanje pružamo za poslovne ili životne svrhe. Naša firma, i njeni direktori, službenici, agenti, partneri i sl. pružaju poslovni konsalting u svrhe poslovanja ili otvaranja i održavanja biznisa.
Poslovno savjetovanje se pruža u svrhu poboljšanja poslovanja i u svrhu prepoznavanja novih poslovnih mogućnosti ili u svrhe razumijevanja neke određene poslovne oblasti.
Sve konsalting usluge koje radimo, izvršavaju se nakon potpisivanja ugovora, koji zahtijevamo da bude pismen i koji se može digitalno potpisati i poslati putem emaila ili Interneta.
Svaki sastanak sa nekim od direktora, službenika ili savjetnika naše firme se smatra poslovnim savjetovanjem. Za svaki sastanak postoji jednostavan protokol, a to je da se unaprijed zna koje osobe dolaze na sastanak, koje će se teme raspravljati na sastanku i sa kojom svrhom poslovanja, kao i na kojem se mjestu i u koje vrijeme sastanak održava. Za svaki sastanak i poslovno savjetovanje mora postojati pismeni ugovor o kojem se obe stranke slažu.
Svrha takvog ugovora je da se izbjegnu bilo kakvi problemi koji bi imali eventualne konsekvence za jednu ili obe strane.
U kojim oblastima poslovanja pružamo poslovno savjetovanje
Mi se bavimo slijedećim oblastima poslovanja i u tim oblastima pružamo poslovno savjetovanje:
- osnivanje i registracija firmi širom svijeta
- osnivanje offshore kompanija
- offshore strukture i dizajn zakonskih offshore struktura
- privatnost i sigurnost komunikacije, novčanih transakcija i poslovanja
- očuvanje vrijednosti kroz fondacije i nekomercijalne organizacije
- zaštita nekretnina i imovine od ljubomornih, zavidnih osoba
- osiguranje i zaštita imovine od budućih povjerioca
- zaštita imovine kroz prenos imovine na pravne osobe ili lica
- zakonito smanjivanje poreznih obaveza u međunarodnom poslovanju
- usluge menadžmenta, upravljanja i organizacije poslovanja
- savjetovanje o analizi i poboljšanju svakog poslovanja
- distribucije debitnih ili prepaid ili kreditnih bankovnih kartica
- savjetovanje za Internet marketing usluge
- poslovno savjetovanje za otvaranje bankovnih računa
- poslovno savjetovanje za imigraciju i rezidenciju u drugim državama
- poslovno savjetovanje za naplatu i primanje kreditnih kartica
- savjetovanje za web hosting, programiranje i uspostavljanje sigurnosne Internet komunikacije
- savjetovanje za satelitsku komunikaciju
- savjetovanje za reklamiranje i marketing izvan Internet prostora
- povezivanje sa poslovnim partnerima
- podrška za korištenje formula uspjeha
- savjetovanje za početak poslovanja i za početnu organizaciju novog biznisa
- savjetovanje za zaštitne znakove, žigove, patente širom svijeta
Intelektualno vlasništvo ili intelektualna svojina koja se tokom savjetovanja otkriva klijentu, klijent može da koristi u svoje svrhe. To može biti Know-How, instrukcije, upute, ali se takve informacije ne mogu predavati trećim licima niti prodavati dalje.
Tajne informacije, upute i savjeti (“KNOW-HOW”) mogu da budu vrijedna i njihovo korištenje će biti kontrolisano uz pomoć klauzula o tajnosti koje se dogovaraju ugovorom, da klijent te informacije neće predavati trećim osobama.
Ograničenje odgovornosti
Naša firma, njeni direktori, službenici, agenti, partneri, udružena preduzeća ili lica ne mogu da prihvati odgovornosti iz konsalting aktivnosti izvan domašaja konkretnog konsalting ugovora. Samo u posebnim uslovima se može napraviti osiguranje poslovanja u dogovoru sa našom firmom.
Procedura za usluge poslovnog savjetovanja
Usluge poslovnog savjetovanja radimo samo po ovoj proceduri, tako da za sve stranke može biti jasno kako doći do konačnog rezultata.
Procedura je slijedeća:
- Potencijalni klijent se obrati našoj firmi ili napravi upit ili na drugi način izrazi želju da traži sastanak ili poslovno savjetovanje za neku određenu oblast poslovanja,
- Nakon toga mi upoznajem klijenta sa ovom procedurom i predlažemo mu ugovor. Ugovor može da se potpiše i tako što se samo preko emaila potvrdi da klijent pristaje na uslove ugovora, može ga poslati nazad. Adresu i broj telefona klijenta moramo poznavati unaprijed, kao i koje osobe dolaze na sastanak, koja je svrha sastanka i koje će se teme obraditi na sastanku.
- Za svrhe poslovnog savjetovanja, klijent uplaćuje unaprijed jedan dio novca na naš bankovni račun. Takva suma pokriva sve troškove leta ili putovanja u grad ili državu u kojoj se sastanak i poslovno savjetovanje održava kao i 2 dana noćenja u hotelu sa 4 zvjezdice, kao i 2 sata poslovnog savjetovanja.
- Kad je suma uplaćena na naš račun, dolazi do sastanka u planiranom gradu i državi po zahtijevu klijenta. Usluge savjetovanja pruža naša firma.
- Nakon završetka savjetovanja i sastanka, klijent plaća konačnu sumu u rokovima i po cijenama predviđenim ugovorom.
- U mnogim slučajevima, poslovno savjetovanje koje se plati, može se koristiti za konačne usluge koje se izvršavaju klijentu. Na taj način niti jedna stranka ne gubi vrijeme ili novac.
Cijene za poslovno savjetovanje su slijedeće
- troškovi leta ili putovanja se određuju zavisno od lokacije
- trošak hotela sa 4 zvjezdice se određuje u odnosu na grad i mogućnosti u tom gradu
- ostali tekući troškovi
- troškovi administracije, izlazak na adresu, odlazak u sudove, općine, kod notara I sl, jedan sat €50
- jedan sat poslovnog savjetovanja ima cijenu od €100,
- svaki dodatni sat savjetovanja košta €100
- Stručno savjetovanje koje zahtjeva stručna lica €200
- Za veće poslove koje zahtijevaju kontinuitet obračunava se provizija 30% od vrijednosti
Kontaktirajte nas za dogovor oko sastanka i poslovnog savjetovanja.