Kurs za: Trgovce, Prodavce…
Opis kursa
Obuke i kursevi za Trgovce, prodavce, komercijaliste
Ukoliko želite da vodite sopstveni biznis, ili da imate dobro obučene trgovce u Vašem lancu prodavnica ili možda želite da radite u velikim marketima kakvi su Vam sigurno danas poznati, onda smo mi pravi izbor.
Obuka za prodavača-icu
Obuka za prodavača-icu, 30 časova teorije po modulu, 1-6 sedmica, + praktična obuka najmanje mjesec dana, min 4 do max 8 polaznika, 395KM+PDV
Ukoliko želite da vodite sopstveni biznis, trgovački obrt ili da imate dobro obučene trgovce u Vašem lancu prodavnica ili možda želite da radite u prodavnicama (ne) prehrambrenih proizvoda, malim i velikim marketima, benzinskim pumpama, outletima, cash&carry i sl. onda smo mi pravi izbor za Vas
Pružićemo Vam mogućnost da u našoj školi steknete potrebno znanje i vještine i time ostvarite svoje poslovne ciljeve. Jer, ispuniti sebe u poslovnom i profesionalnom smislu san je svakog čoveka. Stoga ćemo Vam ponuditi sve opcije i sve mogućnosti, kako biste lakše izabrali željeni put do postizanja svog ostvarenja. Naši kursevi su skrojeni prema Vašim potrebama. Trgovina je široka djelatnost i shodno tome naša obuka je dizajnirana tako da obuči trgovce u skladu raznim vrstama roba. Nije isto prodavati prehrambene proizvode, naftne derivate ili bijelu tehniku. Predmeti i moduli koji se izučavaju su prema Vašem izboru i potrebama, a mogu biti: Trgovinsko poslovanje, Poznavanje robe, Psihologija kupca, Prodajno poslovanje, Nabavno poslovanje, Poslovanje prodavnice, Upravljanje prodaqvnicom, Prodajna komunikacija i sl. u ovisnosti kome želite namijeniti obuku, samim prodavcima koji su u direktnom kontaktu sa kupcima, ili je to osoblje u skladištu, nabavi ili su to upravitelji prodavnica, šefovi odjela. U stanju smo dizajnirati prave jurseve za vas i zajedno sa Vama odabrati prave module koje vam trebaju u stvarnim poslovnim situacijama.
Obuka skrojena prema potrebama klijenata
STRUČNA TEORIJA+STRUČNA PRAKSA+SAMOSTALNI RAD
Zanimanje trgovca podrazumjeva vještu komunikaciju i kvalitetan rad sa ljudima. Da biste savladali ovu kompleksnu vještinu, potrebni su vam prije svega profesionalci u ovom poslu, profesori, koji žele da svoje dugogodišnje stečeno znanje i iskustvo pretoče u Vas i pruže Vam sve ono, što Vam je potrebno da biste lakše savladali potrebno gradivo. Zbog toga se u našem timu nalaze profesori koji žele da Vam prenesu svoje znanje i iskustvo na najkvalitetniji i najprofesionalniji način i time doprinesu Vašem poslovnom uspjehu u životu. Jer, dobri trgovci su uvek traženi i potrebnio svugdje. Najpotrebnije je dobro i kvalitetno savladati predviđen program, čime automatski stičete sigurnost u sebe i svoj rad. U svakom slučaju, trgovinska struka je zahtjevna struka, koja od svakog radnika traži poptpunu posvećenost ovom poslu i konstantnu skoncentrisanost na radnom mjestu, u svakom trenutku. Kao veoma odgovoran zanat, ima dobru reputaciju i za ovaj profil radnika velika je zainteresovanost koja ne jenjava.
Trgovina i samo zvanje trgovca, može biti veoma unosan posao koji je veoma cijenjen, ukoliko steknete pravo i kvalitetno znanje i obrazovanje. Da biste mogli da postanete profesionalac u ovom poslu, morate imati kvalitetno obrazovanje u dobroj školi. Zato Vas sigurni očekujemo, jer se samo pravo znanje i kvalitet, na kraju zaista vrednuju. Certifikat je samo nužan dokaz tog znanja!!
Mogućnosti – Pružićemo Vam mogućnost da u našem EC Interlingua steknete potrebno znanje i vještine i time ostvarite svoje poslovne ciljeve. Jer, ispuniti sebe u poslovnom i profesionalnom smislu san je svakog čoveka. Stoga ćemo Vam ponuditi sve opcije i sve mogućnosti, kako biste lakše izabrali željeni put do postizanja svog ostvarenja. Naši kursevi su skrojeni prema Vašim potrebama. Trgovina je široka djelatnost i shodno tome naša obuka je dizajnirana tako da obuči trgovce u skladu raznim vrstama roba. Nije isto prodavati prehrambene ili neprehrambene proizvode, naftne derivate ili bijelu tehniku. Predmeti i moduli koji se izučavaju su prema Vašem izboru i potrebama, a mogu biti: Trgovinsko poslovanje, Poznavanje robe, Psihologija kupca, Prodajno poslovanje, Nabavno poslovanje, Poslovanje prodavnice, Upravljanje prodavnicom, Prodajna komunikacija i sl. u ovisnosti kome želite namijeniti obuku, samim prodavcima koji su u direktnom kontaktu sa kupcima, ili je to osoblje u skladištu, nabavi ili su to upravitelji prodavnica, šefovi odjela. U stanju smo dizajnirati prave jurseve za vas i zajedno sa Vama odabrati prave module koje vam trebaju u stvarnim poslovnim situacijama.
UPIS U TOKU! DO svakog 15. i 25-og u mjesecu, početak nastave svake prve i treće sedmice narednog mjeseca.
Naš EC Interlingua će svim polaznicima, a nakon kursa, po mogućnosti pružiti mentorsku podršku za povezivanje s potencijalnim poslodavcima, objaviti listu osposobljenih polaznika na web stranici, te eventualno istu poslati potencijalnim poslodavcima.
Sadržaj programa:
Kurs se sadrži iz 2 modula od po 40 školskih časova.
MODULARNI PROGRAM ZA PRODAVAČE-ICE
Poslovanje prodavnice, 40 časova
Modul 1 – TPO – Poslovanje prodavnice (IND 30 časova)
- Osnovna pravila trgovačke struke;
– Zanimanje prodavač
– Osobna higijena i sanitarni nadzor
– Održavanje čistoće i higijene u prodavnici
– Odnos prema radu, imovini i zaposlenicima
– Zaštita na radu u trgovačkoj djelatnosti
2. Gospodarski subjekti-trgovačka društva;
– Trgovačko društvo
– Trgovački obrt
3. Klasifikacija prodavnica – Vrsta prodavaonica;
– Prodavnica
– Prodavnica prehrambenih proizvoda
– Prodavnice neprehrambenih proizvoda
– Ostali oblici prodaje
– E-Poslovanje
4. Zakonski propisi
– Zakonska regulativa vezana za trgovačku djelatnost
– Zakon o trgovini
– Zakon o zaštiti potrošača
– Posebne uzance u trgovini na malo
– Zakon o radu
– Kolektivni ugovor za djelatnost trgovine
– Porez na dodanu vrijednost
5. Kvaliteta i ekologija u trgovini
– Važnost kvalitete u savremenoj trgovini i ISO standardi
– Certifikati kvalitete
– Trgovina u ekološkom okruženju
– Ekološki proizvodi
– Ekološke oznake
– Trgovina i održivi razvoj
– Odlaganje ambalažnog otpada
– Racionalna upotreba energije
– Zaštita radnog okoliša
Trgovinsko poslovanje 40 časova
Modul 2 – TPO – Trgovačko poslovanje 1 (IND 30 časova)
1.Faktori uspješnog poslovanja prodavaonice;
– Smještaj prodavaonice
– Imovina prodavaonice
– Osnovne funkcije kompjuterske blagajne
– Trošenje, održavanje i obnavljanje opreme prodavaonice
– Vrste poslova u prodavaonici
– Zaposlenici prodavaonice
2. Asortiman i zalihe robe u prodavaonici;
– Asortiman prodavaonice
– Zalihe robe u prodavaonici
3. Poslovanje prodavaonice-opskrba prodavaonice robom i priprema robe za prodaju;
– Naručivanje robe u prodavaonicam
– Preuzimanje robe
– Priprema robe za prodaju
– EAN crtični kod
– Izlaganje robe
4. Poslovanje prodavaonice-proces prodaje u prodavaonici;
– Prodajni razgovor
– Mjerenje robe
– Obračunavanje prodajne robe
– Prodaja i naplaćivanje robe
– Obračun blagajne
– Pakiranje i izdavanje robe kupcu
– Posebni uvjeti prodaje
5. Dokumentacija i evidencija poslovanja prodavaonice;
– Evidencija poslovanja prodavaonice
– Dokumentacija za evidentiranje ulaza robe u prodavaonicu;
– Dokumentacija za evidentiranje prodaje robe;
– Dokumentacija za evidentiranje povišenja i sniženja robe:
– Dokumentacija za evidentiranje otpisa i povrata robe;
– Knjiga popisa o nabavi i prodaji
– Pravila ispunjavanja dokumentacije
– Čuvanje i odlaganje dokumentacije o poslovanju prodavaonice
– Kontrola poslovanja prodavaonice
– Popis(inventura) u prodavaonici
NOTE: Praktična obuka u trgovačkom objektu je poželjna minimum 30 dana, 4 radne sedmice.
Trajanje kursa i fond časova
Kurs sadrži 2 modula po 40 časova po 45′, INDIVIDUALNO min 30č., a traje u prosjeku, polu-intenzivnom dinamikom, 2-3x sedmično po 2-3 časa dnevno(svaki drugi petak po 2č), aprox. 5-6 časova sedmično, cca 5-6 sedmica. Intenzivni kurs s pojačanom dinamikom od 4-5x sedmično po 4-6 časova dnevno traje 1-3 sedmice.
Modul traje od 1 do 6 sedmica sa završnim-finalnim testiranjem, a ovisno o dinamici kursa. Pohađa se prema unaprijed utvrđenom rasporedu. Ukupan fond časova sa završnim testiranjima za 1Modul iznosi 40×45′ IND 30×45′, a uključuje samo teoretska nastavu, praktičan rad se zvodi u prodavnicama prema dogovoru i sa kojima EC ima sklopljen sporazum o saradnji. Total kursa sa 2 modula iznosi 60 časova.
Cijena obuke/ Način plaćanja
Rad u grupi
Polu-Individualna nastava
Individualna nastava
NOTE: Cijena jednog časa od 45′ ovisi o slijedećim stavkana: državi, regiji i sl., programu, dinamici(ekstenzivni, polu ili intenzivni),,terminima, iskustvu, obrazovanju i tipu predavača (strani/domaći, diplomirani, BA, MA, apsolvent i sl.), paketu i načinu plaćanja, (paket:1-4). (Ekstenzivni i stručni programi +20% na cijenu i sl.)
DODATNI MODULI ZA NAPREDNE KURSEVE, VIŠE TRGOVCE, NABAVKA, TRANSPORT, KOMERCIJALISTE, VODITELJE PRODAVNICA, MENADŽERE I SL
IZABERI TEME SKROJI SVOJ KURS
TRGOVAČKO POSLOVANJE 1
PRODAVAČ/KOMERCIJALIST – TKO JE TO ILI TKO SAM JA, OSNOVNA OBJAŠNJENJA O GOSPODARSTVU, TRŽIŠTU I TRGOVINI
Trgovac/Prodavač/Komercijalista
- 1. Gospodarstvo
2. Tržište
3. Povijesni razvoj trgovine ili kada i zašto se pojavila trgovina
4. Posredna i neposredna trgovina robom
5. Trgovina – samostalna gospodarska djelatnost
6. Funkcije trgovine
6.1. Gospodarske funkcije trgovine
6.2. Društvene funkcije trgovine
7. Vrste trgovine
7.1. Podjela trgovine prema području poslovanja
7.2. Podjela trgovine prema volumenu poslovanja i kupcima
7.3. Podjela trgovine ovisno o predmetu poslovanja(asortimanu, tj. robi kojom trguje)
II. GOSPODARSKI SUBJEKTI – TRGOVAČKA DRUŠTVA
1. Trgovačko društvo, preduzeće, tvrtka
2. Pojam i obilježje trgovačkog društva
3. Pojam i struktura trgovačke mreže
III. VRSTE PRODAVAONICA
1. Općenito o prodavaonici
2. Klasifikacija prodavaonica i ostalih oblika prodaje – tabelarni prikaz
2.1. Prodavaonice
2.2. Ostali oblici prodaje – prodaja izvan prodavaonica
2.3. Trgovački centar
2.4. Tržnica
IV. ČIMBENICI USPJEŠNOG POSLOVANJA PRODAVAONICE
1. Smještaj prodavaonice
2. Imovina prodavaonice
2.1. Vrste imovine prodavaonice
2.2. Oprema prodavaonice
3. Osnovne funkcije kompjuterske blagajne
4. Trošenje, održavanje i obnavljanje opreme prodavaonice
5. Vrste poslova u prodavaonici
6. Zaposlenici prodavaonice
6.1. Prodavači – osnova dobrog poslovanja prodavaonice - ASORTIMAN I ZALIHE ROBE U PRODAVAONICI
1. Asortiman prodavaonice
1.1. Pojam asortimana robe i njegovo značenje
1.2. Dimenzije asortimana
1.3. Čimbenici koji utječu na dimenzije asortimana
2. Zalihe robe u prodavaonici
2.1. Pojam i funkcija zaliha
2.2. Vrste zaliha
2.3. Obrtanje zaliha
2.4. Gubici na zalihama
2.5. Sprečavanje gubitaka
VI. POSLOVANJE PRODAVAONICE – OPSKRBA PRODAVAONICE ROBOM I PRIPREMA ROBE ZA PRODAJU
1. Naručivanje robe u prodavaonicama
1.1. Dokumentacija nabave
2. Preuzimanje robe
2.1. Postupak preuzimanja robe
2.2. Dokumentacija pri preuzimanju robe
3. Priprema robe za prodaju
4. EAN crtični kod
5. Izlaganje robe
5.1. Izlaganje robe u prodavaonici
5.2. Izlaganje robe u izlogu
VII. POSLOVANJE PRODAVAONICE – PROCES PRODAJE U PRODAVAONICI
1. Prodajni razgovor
2. Mjerenje robe
3. Obračunavanje prodajne robe
4. Prodaja i naplaćivanje robe
4.1. Naplaćivanje robe uz gotovinsko plaćanje
4.2. Naplaćivanje robe putem kreditne kartice
4.3. Naplaćivanje robe putem debitne kartice
4.4. Naplaćivanje robe uz ček građana
4.5. Naplaćivanje robe putem mobilni telefona
4.6. Naplaćivanje robe putem interneta
4.7. Prodajna na predračun
4.8. Prodaja robe na malo s plaćanjem na rate
5. Obračun blagajne
6. Pakiranje i izdavanje robe kupcu
7. Posebni uvjeti prodaje
VIII. DOKUMENTACIJA I EVIDENCIJA POSLOVANJA PRODAVAONICE
1. Evidencija poslovanja prodavaonice
2. Dokumentacija za evidentiranje ulaza robe u prodavaonicu
3. Dokumentacija za evidentiranje prodaje robe
4. Dokumentacija za evidentiranje povišenja i sniženja robe
5. Dokumentacija za evidentiranje otpisa i povrata robe
6. Knjiga popisa o nabavi i prodaji
7. Pravila ispunjavanja dokumentacije
8. Čuvanje i odlaganje dokumentacije o poslovanju prodavaonice
9. Kontrola poslovanja prodavaonice
9.1. Zadaće i vrste kontrole
10. Popis(inventura) u prodavaonici
10.1. Predmet popisa
10.2. Priprema popisa
10.3. Tehnika popisa
10.4. Izvješće o provedenom popisu
TRGOVAČKO POSLOVANJE 2
TRŽIŠTE
1. Tržište
2. Čimbenici oblikovanja veličine i strukture tržište
3. Funkcije tržišta
4. Tržišni mehanizam
5. Tržišne strukture
6. Tipologija tržišta
7. Tržišne institucije
MARKETING
1. Pojam marketinga
2. Razvojne faze (orijentacije) marketinga
3. Osnovne funkcije marketinga
4. Proizvod ili P1
5. Prodajna cijena ili P2
6. Prodaja i distribucija ili P3
7. Promocija ili P4
8. Istraživanje tržišta
9. Segmentacija tržišta
DISTRIBUCIJA
1. Pojam distribucije
2. Funkcija distribucije u kanalima distribucije
3. Fizička distribucija i logistika u trgovačkoj djelatnosti
UPRAVLJANJE ZALIHAMA
1. Osnovno o zalihama
2. Troškovi zaliha
3. Optimalna količina narudžbe
4. Razlozi držanja zaliha
5. Obrtaj zaliha
6. Revizija i kontrola zaliha
SKLADIŠTE
1. Pojam i zadaci skladišta
2. Vrste skladišta
3. Izbor lokacije i namjena skladišnog prostora
4. Visokoregalno automatizirano skladište
5. Uređenje skladišnog prostora
6. Oprema skladišta
7. Osoblje skladišta
8. Organizacija skladišta
9. Proces poslovanja u skladištu
10. Preuzimanje robe u skladištu
11. Označivanje robe u skladištu
12. Uskladištenje robe
13. Komisioniranje robe
14. Otprema robe – expedit
15. Primjer ulaznih i izlaznih proces u skladištu
EVIDENCIJA ZALIHA ROBE U SKLADIŠTU
1. Općenito o evidenciji zaliha robe u skladištu
2. Dokumenti ulaza robe u skladište
3. Dokumenti izlaza robe sa skladišta
4. Skladišna kartoteka
5. Prednosti primjene računala pri vođenju skladišne evidencije
MANIPULACIJA ROBOM
1. Pojam ambalaže i pakiranja
2. Svrha pakiranja
3. Podjela ambalaže
4. Funkcija ambalaže
5. Paletizacija
6. Kontejnerizacija
ŠPEDICIJA (otpremanje) i TRANSPORT (prijevoz robe)
1. Općenito o špediciji i prijevozu
2. Otpremnici ili špediteri
3. Prijevoz robe željeznicom
4. Prijevoz robe cestom
5. Prijevoz robe zrakom
6. Plovidbeni prijevoz
7. Transport cjevovodima
8. Poštanske usluge
9. Unutarnji prijevoz
10. Zaštita robe u prijevozu
11. Osiguranje u prijevozu
TROŠKOVI
1. Pojam i vrste troškova
2. Troškovi prema prirodi (osnovna podjela troškova)
3. Troškovi prema poslovnim funkcijama
4. Troškovi po načinu obuhvaćanja po učincima-nositeljima
5. Troškovi prema stupnju zaposlenosti
6. Troškovi prema vremenu nastanka
7. Pokriće troškova i njihova važnost u upravljanju gospodarskim subjektom
TRGOVAČKO POSLOVANJE 3
ORGANIZACIJA TRGOVAČKIH GOSPODARSKIH SUBJEKATA
1. Pojam organizacije
2. Ciljevi organizacije
3. Čimbenici oblikovanja organizacije
4. Organizacijska struktura
5. Funkcija u trgovačkim gospodarskim subjektima
POKAZATELJI USPJEŠNOSTI I KVALITETE POSLOVANJA
1. Uspješnost i kvaliteta poslovanja gospodarskog subjekta
2. Proizvodnost
3. Ekonomičnost
4. Rentabilnost (profilabilnost)
5. Likvidnost
NABAVA
1. Pojam i zadaća nabave
2. Ciljevi nabave
3. Marketing nabave
4. Organizacija nabave
5. Politika nabave
6. Istraživanje tržišta nabave
7. Planiranje nabave
8. Operativno poslovanje službe nabave
9. Izbor dobavljača
10. Zaključenje nabave
11. Ugovor o prodaji
12. Bitni sastojci ugovora o prodaji
13. Ostali sastojci ugovora o prodaji
14. Sredstva pojačanja ugovora
15. Ispunjenje ugovora
16. Mijenjanje ili raskid ugovora
17. Analiza nabave
18. Elektronička nabava
19. Rizici u nabavi i mogućnost njihova smanjenja
20. Uloga pokazatelja u reguliranju procesa nabave
21. Poslovna etika
22. Zaštita potrošača
KALKULACIJA CIJENE
1. Pojam kalkulacije
2. Vrste kalkulacije cijena
3. Elementi kalkulacije
4. Primjer izradbe kalkulacije
5. Politika cijena
PRODAJA
1. Pojam i zadaće prodaje
2. Ciljevi i uspješnosti prodaje
3. Organizacija prodaje
4. Istraživanje tržišta prodaje
5. Mystery shopping
6. Politika prodaje
7. Planiranje prodaje
8. Izbor načina prodaje
9. Elektroničko poslovanje i elektronička trgovina
10. Prodaja na malo i prodaja na veliko
11. Posebni oblici prodaje
12. Priprema i zaključenje prodaje
13. Pokazatelji uspješnosti prodaje
14. Vođenje kategorija robe
PROCESI NABAVE I PRODAJE
1. Procesi nabave i prodaje u trgovačkom gospodarskom subjektu
2. Proces nabave u trgovačkom lancu
3. Proces prodaje u trgovačkom lancu
4. Elektronički podržano kolanje informacija i podataka
NOVČARSKO POSLOVANJE
1. Pojam novčarstva i novca
2. Vrste novca
3. Područja novčarstva
4. Platni promet
5. Vrste platnog prometa
6. Tiskanice platnog prometa
7. Blagajničko poslovanje
8. Kontrola blagajne
POSLOVANJE U VANJSKOJ TRGOVINI
1. Pojam vanjske trgovine
2. Obilježja vanjske trgovine
3. Uloga i značenje vanjske trgovine u gospodarstvu
4. Vrste poslova u vanjskoj trgovine
5.Subjekti u vanjskoj trgovine
Investirajte u znanje i u Vašu profesionalnu budućnost!
Podaci o kursu
- Trajanje: 1 Modul 4 sedmice
- Lokacija: Sarajevo
- Preduslov: No
- Nivo: beginner
- Kapacitet kursa: 120
- Certifikat: DA
O predavaću
-
Dino