Kursevi

Engleski za Računovođe A2-B1

Kategorija
STRANI JEZICI
Predavać
Dino
0 ocjena

Opis kursa

Engleski za računovođe

Računovođa ste ili knjigovođa?  Često komunicirate sa stranim klijentima ili radite u međunarodnim finansijskim institucijama? Želite naučiti osnovnu komunikaciju iz struke na engleskom jeziku, kako razgovarati o knjigovodstvu, prezentirati finansijske izvještaje, poreze, karijere i voditi kancelarijske interakcije i sl.? Onda je ovaj kurs pravi izbor za Vas!

Kurs engleskog za računovođe je novi obrazovni resurs za profesionalce u oblasti računovodstva, koji žele steći početna ili poboljšati postojeća znanja, te unaprijediti svoju komunikaciju na engleskom u radnom okruženju. Uključujući specifični vokabular u kontekstima, svaka jedinica nudi korak po korak (step by-step) upute koje uranja studenata na ključne komponente jezičkih vještina: razumijevanje teksta, slušanje, govor i pisanje.  Ovaj kurs se bavi računovodstvenim/knjigovodstvenim temama, uobičajenim malim razgovorima tzv. small talk. Računovodstvene teme obuhvataju knjigovodstvo, finansijske izvještaje, poreze, karijere i kancelarijske interakcije…

Podignite Vaše poslovne vještine na viši nivo! Unaprijedite Vaše poslovanje!

PRIJAVE i UPITI, ISKLJUČIVO PUTEM EMAILA – POŠALJITE ODMAH EMAIL: info@interlingua.edu.ba

od 11-16h.


Broj modula

Ovaj program sadrži ukupno 3 modula, svaki od po 12 sesija (svaka sesija po 2 časova rada) ukupno po modulu 24 časa od po 45′, odn. po 15 kratkih profesionalnih i stručnih tematskih i nastavnih jedinica tzv.”units” uključujući i finalni/progres test. Oni vode polaznike kursa u smjeru izgradnje stručnog vokabulara, vještina komunikacije, pisanja i razumijevanja stručnih tekstova i sl. Potrebno odgovarajuće predznanje na minimum A2 nivou.

GRUPNI PROGRAM: Jedan modul 24 časa, 3 modula 72 časa.

INDIVIDUALNI PROGRAM: Jedan modul 15-20 časovaa, 3 modula 45-60 časova.

OKVIRNI UPIS: Upis do 25-og u mjesecu, početak nastave svakog 5-og.


Dinamika

Dinamikom 3x sedmično po 2 časa dnevno, kurs traje 4 sedmice po modulu. Dinamika može, po dogovoru, biti i intenzivnija, 4-5x sedmično, ovisno o izboru grupe polaznika te njihovim stvarnim potrebama.


Certifikati i ispiti

Na kraju ovog programa se polaže završni ispit uz dodjelu diplome za uspješne.

Ukoliko polaznici pohađaju pojedinačne module mogu dobiti samo Certifikat o pohađanju kurs-modula. Organiziran u tri razine težine i nudi najmanje 400 vokabular pojmova i fraza. Svaka jedinica uključuje test čitanja, razumijevanja gramatike i vokabulara i vještina govora, pisanja i slušanja i to kroz pismenu i usmenu provjeru.


SADRŽAJ KURSA

MODUL 1

Unit 1 – Money; Unit 2 – Bank Supplies; Unit 3 – Bank Furniture; Unit 4 – Bank Documents; Unit 5 – Bank Machines; Unit 6 – Parts of a Bank; Unit 7 – Numbers; Unit 8 – Savings Accounts; Unit 9 – Checking Accounts; Unit 10 – Credit Cards; Unit 11– Access Channels; Unit 12 – Online Banking; Unit 13 – Office and Administrative Support; Unit 14 – Phone Banker; Unit 15 – Teller

MODUL 2

Unit 1 – Transfers; Unit 2 – Loans; Unit 3 – Home Loans; Unit 4 – Certificates of Deposit; Unit 5 – Mutual Funds; Unit 6 – Retail Banking: Community Banks; Unit 7 – Retail Banking: Commercial Banks; Unit 8 – Retail Banking: Credit Unions; Unit 9 – Investment Banking: Front Office; Unit 10 – Investment Banking: Middle Office; Unit 11– Investment Banking: Back Office: Unit 12 – Loan Officer; Unit 13 – Credit Analyst; Unit 14 – Branch Manager, Unit 15 – Trust Officer.

MODUL 3

Unit 1 – Private Banking; Unit 2 – Savings and Loans, Thrifts, and Building Societies; Unit 3 – Islamic Banking; Unit 4 – Central Banks;  Unit 5 – Fraud 1: Check Fraud; Unit 6 – Fraud 2: Credit and Debit Card Fraud; Unit 7 – Fraud 3: Accounting Fraud; Unit 8 – Fraud 4: Internet Fraud  Unit 9 – Robbery;  Unit 10 – Competition;  Unit 11 – Types of Risk;  Unit 12 – Asset Quality;  Unit 13 – Crises and Runs;  Unit 14 – Regulatory Principles; Unit 15 – Regulatory Requirements


Opći podaci

Grupe od minimum 4 do max 6 polaznika, te isključivo u radne dane.

Metodologija predavanja: Princip komunikativne didaktike i Interakcije. Spoj predavanja, analize slučaja, diskusije i praktičnih radionica.

Predavači: Diplomirani profesori engleskog jezika, certificirani za oblasti profesionalnih jezičkih vještina.

Uslov: Opći engleski minimum na nivou A2.

Upis i start do svakog 5-og u mjesecu, od 11 do 17h! Adresa: INTERLINGUA, Ul. Branilaca Sarajeva 39/I.

Popusti: U slučaju prijave grupe polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust od 10%.


CIJENA:

IND – Individualni Program, cijena po času od 45′ __KM+PDV, za ekstenzivni program + 15%, min 1 modul od 20č. u paketu.

SMI – Semi-Individualni Program, cijena po času od 45′ i  po polazniku __KM+PDV, za ekstenzivni program + 15%, min 1 modul od 20č. u paketu

MG – Mini Grup Program, cijena po času od 45′ i  po polazniku __KM+PDV, za ekstenzivni program + 15%, min 1 modul od 20č. u paketu. Ekstenzivna nastava +15% na cijenu časa. Poslovni/stručni programi 20-30% na cijenu časa. Izvorni govornici cca 10% na cijenu časa.

 

 

CIJENOVNIK STANDARD,  (po času po polazniku x 20č/40č/60č/80č/100č. / po modulu po polazniku – Pogledajte CIJENE na ovom linku)

 


PROVJERA ZNANJA SA CERTIFIKATOM: 150KM+PDV


Popusti:

  • U slučaju prijave grupe polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust od 10% na više grupa. Radni materijal uključen u cijenu.

Upis

Upis na kurseve je do 15. ili 25. u svakom mjesecu, a početak nastave svake prve i treće sedmice narednog mjeseca, obično ponedjeljkom.  Više informacija isključivo putem emaila: info@interlingua.edu.ba/Informacije putem Chat Emaila info@interlingua.ba, a od 11h-16h. Upis i start obično do svakog 5-og u mjesecu, od 11 do 16h! Upisni ured prima stranke navedenog radnog vremena, isključivo uz prethodnu rezervaciju termina.

Adresa: INTERLINGUA, Ul. Branilaca Sarajeva 39/I.

NASTAVNI TERMINI

Prije podne Poslije podne Večernji
09.00-10.30, 2 ćasa 13.50-15.20,  2 časa 18.50-20.20,  2 časa
10.40-12.10, 2 časa 15.30-17.00,  2 časa 20.30-22.00,  2 časa
17.10-18.40,  2 časa

Procedura upisa

  1. Pošaljite podatke za aplikaciju,
  2. Popunjenu aplikaciju šaljemo klijentu na potpis, te istu potpisanu klijent šalje na email: info@interlingua.ba, Cc info@interlingua.edu.ba
  3. Nakon prijema aplikacije polaznik potpisuje ugovor i uplaćuje dogovoreni iznos na ŽR škole
  4. Početak nastave po dogovoru. Dinamika i termini po želji tj usklađeni sa većinom polaznika

web stranice: www.interlingua.ba(zvanična) ili www.interlingua.edu.ba(alternativna)


O predavaću

  • Dino