Kursevi

Engleski za Sekretarice A2-B1

Kategorija
STRANI JEZICI
Predavać
Dino
0 ocjena

Opis kursa

Engleski za sekretarice/tajnice

Radite na poslovima sekretarice, administracije? Često komunicirate s stranim klijentima? Želite unaprijediti vještinu govora na engleskom jeziku, vezanu za poslovnu, radnu sredinu, stvariti efikasnu komunikaciju sa stranim klijentima i dobavljačima, dogovarati i zakazivati poslovne sastanke, pisati e-mailove, poslovna pisma (formalna i neformalna), izveštaje, vode bilješke na sastancima itd. Onda je ovaj kurs pravi izbor za Vas!!

Kurs engleskog za sekretarice je novi obrazovni resurs za profesionalce, koji žele steći početna ili poboljšati postojeća znanja, te unaprijediti svoju komunikaciju engleskog u radnom okruženju. Uključujući specifični vokabular u kontekstima, svaka jedinica nudi korak po korak (step by-step) upute koje uranja studenata na ključne komponente jezičkih vještina: razumjevanje teksta, slušanje, govor i pisanje. Ovaj kurs se bavi temama iz oblasti administracije, kancelarijskog poslovanja, uključujući pribor i opremu, knjigovodstvo, poslovnu korespondenciju, komunikacije kao i rad na računarima te uobičajene male razgovore tkzv small talk i rješavanje problema vezanih za klijente.

Podignite Vaše poslovne vještine na viši nivo! Unaprijedite Vaše poslovanje!

PRIJAVE i UPITI, ISKLJUČIVO PUTEM EMAILA – POŠALJITE ODMAH EMAIL: info@interlingua.edu.ba

od 11-16h.


Broj modula

Ovaj program sadrži ukupno 3 modula, svaki od po 12 sesija (svaka sesija po 2 časova rada) ukupno po modulu 24 časa od po 45′, odn. po 15 kratkih profesionalnih i stručnih tematskih i nastavnih jedinica tzv.”units” uključujući i finalni/progres test. Oni vode polaznike kursa u smjeru izgradnje stručnog vokabulara, vještina komunikacije, pisanja i razumijevanja stručnih tekstova i sl. Potrebno odgovarajuće predznanje na minimum A2 nivou.

GRUPNI PROGRAM: Jedan modul 24 časa, 3 modula 72 časa.

INDIVIDUALNI PROGRAM: Jedan modul 15-20 časovaa, 3 modula 45-60 časova.

OKVIRNI UPIS: Upis do 25-og u mjesecu, početak nastave svakog 5-og.


Dinamika

Dinamikom 3x sedmično po 2 časa dnevno, kurs traje 4 sedmice po modulu. Dinamika može, po dogovoru, biti i intenzivnija, 4-5x sedmično, ovisno o izboru grupe polaznika te njihovim stvarnim potrebama.


Certifikati i ispiti

Na kraju ovog programa se polaže završni ispit uz dodjelu diplome za uspješne.

Ukoliko polaznici pohađaju pojedinačne module mogu dobiti samo Certifikat o pohađanju kurs-modula. Organiziran u tri razine težine i nudi najmanje 400 vokabular pojmova i fraza. Svaka jedinica uključuje test čitanja, razumijevanja gramatike i vokabulara i vještina govora, pisanja i slušanja i to kroz pismenu i usmenu provjeru.


SADRŽAJ KURSA

MODUL 1

Unit 1 – Office Supplies; Unit 2 – Office Furniture; Unit 3 – Reference Books; Unit 4 – Office Machinery; Unit 5 – Office Documents; Unit 6 – Greeting Visitors; Unit 7 – Helping Visitors; Unit 8 – Office Schedules; Unit 9 – Phone Calls; Unit 10 – Qualities of a Good Employee; Unit 11 – Departments; Unit 12 – Answering the Phone; Unit 13 – Making Appointments; Unit 14 – Business Letters; Unit 15 – Graphs and Charts

MODUL 2

Unit 1 – Office Routines; Unit 2 – Quantities; Unit 3 – Writing Invitations; Unit 4 – Making Travel Arrangements; Unit 5 – Booking a Hotel Room, Unit 6 – Travel Preparations; Unit 7 – Filing Equipment; Unit 8 – Filing Systems, Unit 9 – Record-keeping; Unit 10 – Business Communication; Unit 11 – Using Computers; Unit 12 – Word Processing; Unit 13 – Meetings; Unit 14 – Conferences; Unit 15 – Conference Equipment;

MODUL 3

Unit 1 – Company Activities, Unit 2 – Administrative Assistant; Unit 3 – Employment; Unit 4 – Business Transactions; Unit 5 – Agendas; Unit 6 – Meetings Minutes; Unit 7 – The Mail; Unit 8 – Official Letters; Unit 9 – Telecommunications, Unit 10 – Business Abbreviations, Unit 11 – Money; Unit 12 – Banking, Unit 13 – Wages; Unit 14 – Bookkeeping; Unit 15 – Requests for Payment;


Opći podaci

Grupe od minimum 4 do max 6 polaznika, te isključivo u radne dane.

Metodologija predavanja: Princip komunikativne didaktike i Interakcije. Spoj predavanja, analize slučaja, diskusije i praktičnih radionica.

Predavači: Diplomirani profesori engleskog jezika, certificirani za oblasti profesionalnih jezičkih vještina.

Uslov: Opći engleski minimum na nivou A2.

Upis i start do svakog 5-og u mjesecu, od 11 do 17h! Adresa: INTERLINGUA, Ul. Branilaca Sarajeva 39/I.

Popusti: U slučaju prijave grupe polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust od 10%.


CIJENA:

IND – Individualni Program, cijena po času od 45′ __KM+PDV, za ekstenzivni program + 15%, min 1 modul od 20č. u paketu.

SMI – Semi-Individualni Program, cijena po času od 45′ i  po polazniku __KM+PDV, za ekstenzivni program + 15%, min 1 modul od 20č. u paketu

MG – Mini Grup Program, cijena po času od 45′ i  po polazniku __KM+PDV, za ekstenzivni program + 15%, min 1 modul od 20č. u paketu. Ekstenzivna nastava +15% na cijenu časa. Poslovni/stručni programi 20-30% na cijenu časa. Izvorni govornici cca 10% na cijenu časa.

 


PROVJERA ZNANJA SA CERTIFIKATOM: 150KM+PDV


Popusti:

  • U slučaju prijave grupe polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust od 10% na više grupa. Radni materijal uključen u cijenu.

Upis

Upis na kurseve je do 15. ili 25. u svakom mjesecu, a početak nastave svake prve i treće sedmice narednog mjeseca, obično ponedjeljkom.  Više informacija isključivo putem emaila: info@interlingua.edu.ba/Informacije putem Chat Emaila info@interlingua.ba, a od 11h-16h. Upis i start obično do svakog 5-og u mjesecu, od 11 do 16h! Upisni ured prima stranke navedenog radnog vremena, isključivo uz prethodnu rezervaciju termina.

Adresa: INTERLINGUA, Ul. Branilaca Sarajeva 39/I.

NASTAVNI TERMINI

Prije podne Poslije podne Večernji
09.00-10.30, 2 ćasa 13.50-15.20,  2 časa 18.50-20.20,  2 časa
10.40-12.10, 2 časa 15.30-17.00,  2 časa 20.30-22.00,  2 časa
17.10-18.40,  2 časa

Procedura upisa

  1. Pošaljite podatke za aplikaciju,
  2. Popunjenu aplikaciju šaljemo klijentu na potpis, te istu potpisanu klijent šalje na email: info@interlingua.ba, Cc info@interlingua.edu.ba
  3. Nakon prijema aplikacije polaznik potpisuje ugovor i uplaćuje dogovoreni iznos na ŽR škole
  4. Početak nastave po dogovoru. Dinamika i termini po želji tj usklađeni sa većinom polaznika

 


web stranice: www.interlingua.ba(zvanična) ili www.interlingua.edu.ba(alternativna)


 

 

O predavaću

  • Dino